Verkligheten hinner ikapp....

Detta eviga tjatande om denna svininfluensa, MEN nu har verkligheten hunnit ikapp och min syster
ligger sjuk hemma i just SVININFLUENSAN :S
Ja, hon har ju inte blivit testad för det, men enligt sjukvårdsupplysningen så har hon alla symtom
som tyder på detta. Sjuksköterskan sa "med stor sannolikhet har du svininfluensan"
Stackare!! så nu är det bara o vänta o se hur smittsamt den är och hur många i familjen + vänner
som blir smittade. Inkubationstiden är tydligen 1-3 dagar. Fortsättning följer.....

Idag har jag annars pluggat en hel del, så det känns bra och nyttigt.
Sedan fick jag även ett brev i brevlådan idag om att jag kommit in på "Webbdesign" kursen som jag sökt.
Attans nu är jag efter igen i en kurs ju...hatar o ligga efter....som tur är har jag Cissi som går där så hon kommer få uppdatera mej.
Nu är du förvarnad ;)

Nu ska vi se om det kanske blir ett träningspass!
Adios amigos!



"Svininfluensan"
Den är ju riktigt söt, synd bara den är så
elak :(

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jaa:) vad roligt! Jag gissade på att du hade det. Synd bara att nåt flum tagit platsen bredvid mig då så du inte kan sitta bredvid mig... Men men... Vi ses:)

2009-09-09 @ 22:06:04
URL: http://klackklack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0