5 städer på 1 dag

Dagen började fantastiskt då jag vaknade och såg att jag knappt hade nå batteri kvar i mobilen.
Hade nämligen satt i sladden, men satt i fel kontakt i uttaget, jippi.
Tänkte då att "jaha nu kommer jag inte hinna ladda den och måste vara utan mobil hela dagen".
Men då kollar jag på klockan och upptäcker att jag ställt klockan fel. Istället för att ställa den på 04.50 så står den på 04.10. Jippi igen....

Sen blev dagen bättre. Satte mig i bilen, fullt ös på stereon och hämtade upp Mikaela på Överby 06.10.
Så bar det av till skolan. Dagen rullade på...
Han med och vara i 5 städer sammanlagt idag, är nog rekord!
Mariestad, Skövde, Uddevalla, Trollhättan och en oväntad tripp till Göteborg.
Känns som jag suttit i min bil hela dagen typ....



Kanske kan man säga att jag är NÅGOT trött nu.
Undrar varför jag ens sitter kvar här =)

Imorrn blir det traditionellt lussebak med farmor.Ska bli kul =)


Kommentarer
Postat av: MArriii

PLUS mys me mig:D

2008-12-04 @ 22:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0