På vandrarhemmet


Nu sitter jag här med min dator och är riktigt tröttt! 
sov knappt 4 timmar inatt
...inte bar...sen upp o köra 2 timmar i kolsvart mörker vid 6 tiden....
menmen...det gick bra...var halvdö i skolan bara....men ännu en dag så var det en oeffektiv dag iskolan...
fick i uppgift o sätta oss i en grupp me 5 pers o diskutera våra arbeten vi gjort...
självklart diskuterade vi mycke roligare saker stället =P så det var slappt!
Sen var det lunch och efter det lektion med introduktion på 4 kurser. Tusen kilo papper att bära på igen...
inte miljövänligt att ha en tandsköterskeutbildning inte!

Sen när jag kom te vandrarhemmet å skulle jag dela rum med Sandra. Hon är en bra tjej, men man vill ju helst sova själv så man kan släcka när man vill och så. Men det får väll gå... stör mej bara att kärringen blåser oss!

Fick världens minsta rum att dela på (alla andra rum här är gigantiska) och helt plötsligt när jag slagit på datorn knackar det på dörren. In kommer en tant runt 60 år.
Hon klampar rakt in och säger:

-Det är du som är Linda antar jag?
-Ja....eee....
Här är sandras lakan, förtsätter hon.

Jag väntar fortfarnade på att hon ska säga vem hon är.....

-Men vem är du då?? frågar jag tillslut när hon är påväg att gå igen.
-Jag är nya ägaren!

O shit, tror hon att jag är nån tankeläsare eller??  har aldrig sett människan förr...e väll ganska självklart att man presenterar sig eller, har jag inte rätt?

Sen hon tog över har hon både höjt priset med 60% och placerat oss i samma rum, ÄVEN fast jag är nästan helt säker på att det finns lediga rum här nu. Kärringen blåser oss! JAG FLYTTAR UT!!

har hittat ett nytt där jag ska bo nästa vecka...verkar mysigt.... så slipper man 1700-tals spökena oxå =P

Sandra flyttar me...snacka snopen hon kommer bli...kanske hon lär sig en läxa!

Det var dagens ARGA bloggning hehe sorry=)

image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0