Bli taggad!!

På jobbet asså kan det ibland vissa dagar bli att man ær lite mindre taggad æn andra, speciellt nær man ær sæljare som jag ær. MEN så lyckas man ringa upp den dær speciellt glada och positiva kunden så gør det hela dagen! :D Detta hænde mej nu och då blir man taggad igen :)

På tal om taggad så ska jag snart gøra min andra tatuering :) ser fram emot jag och en kompis skall gøra det tillsammans som førsta gången! Boka tid snart!

Nu ska jag jobba igen slænger upp en låt som får mej lite mer taggad :D



//Sanna

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej! :)



Jag har precis startat en ny Veckans Blogg-tävling på min blogg, och försöker nu hitta alla roliga, intressanta bloggar där ute. Det hade varit kul om du vill vara med! Du kan anmäla dig i detta inlägget:



http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/october/veckans-blogg-tavling-here-we-go-again.html



Kram, Tess

2009-10-20 @ 18:21:48
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0