Gomorron! Vad händer idag?

Vaknade nyss, härligt med en liten sovmorgon.
När jag tittade i spegeln hajade jag till!
OJ, hade glömt jag har en annan hårfärg hehe.
Men resultatet blev jättebra måste jag säga, över förväntan!
Nu känner jag mej mörk men ändå ljus, perfekt =)

Resultatet får ni se i kväll då jag får min kamera!

Vad händer idag?

- plugga
- gå ut i solskenet
- träning i form av powerwalk på elljusspår ikväll
- planera inför imorgon

Dagen ser ju inte helt fullspäckad ut, MEN som vanligt så tar väll pluggandet det mesta av dagen.
Nästa vecka börjar de hårda 5 veckorna med 1-2 prov varje vecka + massa lektioner och antagligen hemtentor.

Ska ni hitta på nått kul idag?


Hösten är underbar sånna här dagar!
Ta vara på dom!

Kommentarer
Postat av: Lexie

ska bli kul att se resultatet hur håret blev :D

2009-10-29 @ 14:31:54
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

visst är tapeten rolig:P tack! hihi! låter som en bra dag, ja njuter av höstsolen så mycket ja kan:) underbar bild! åh ska bli kul å se håret!

2009-10-29 @ 21:24:42
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0