Sjuk men ändå inte

Sambon har legat sjuk här hemma i en vecka, så har gått runt o vart rädd för o bli smittad.
Har nu kännt mej småkrasslig i ett par dagar, ont i halsen och almänt trött o tung i kroppen.
Det vill dock inte riktigt bryta ut utan verkar hålla sig till att kännas att det kommer närsomhelst, jobbigt!
Bättre det bryter ut så man blir av med det tycker jag...
Idag känns det faktiskt riktigt tungt i huvet plus ont i halsen, MEN det är inte sådär
alvarligt så att jag känner att jag tillåter mejsjälv att bädda ner mej och kurera mej en hel dag.
Det hinner jag inte ens med så det blir allt till att kämpa sig iväg till skolan,
även om det tar emot.

Föresten, om 1 vecka ligger jag på playan =)
Det får mej att kämpa lite extra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0