Jeans tokig!

Ja, jag blir snart tokig!
Är på jakt efter ett par jeans och skickade efter ett par från d.brand förra veckan.
Dom var supersnygga, men dock en storlek för små.
Blev till att skicka tillbaka dom och då blev jag änna trött på det så nu har jag letat upp några lite
billigare som ni ser nedan.
De två översta är dok jeansleggings, men dom ser grymt snygga ut tycker jag. Det paret nedan är lite mer jeansaktiga. Så, vilka ska jag nu välja?
Priserna ligger mellan 299-399kr på allihop så det blir ju inte priset som avgör.
HJÄLP MEJ!




Kommentarer
Postat av: Ness

hej de va ett tag sen :O

jo de är de verkligen hihi :D

2010-01-07 @ 11:27:44
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0