Livet har tagit en ny vändning....

Dålig uppdatering --->FÖRLÅT!
Bäst o få det avklarat med en gång :)

Jo det är nämligen så att mitt liv har tagit en ny vändning.
Jag har börjat på högskolan!
Efter en intensiv vecka har jag nu haft en avkopplande och väldigt efterlängtad helg.
Har vart skönt att bara koppla av och låta allt nytt sjuknka in.
För MYCKET nytt har det absolut varit denna vecka!
Inte bara det att jag har 100 nya klasskamrater att lära känna, det är även den nya skola och hela systemet hur högskolan är uppbyggd som är enormt krävande att få koll på.
Efter en vecka av total förvirring blev slutresultatet ändå helt klart godkänt.
Skolan är superfin och mordern och de klasskamrater som jag lärt känna är underbara människor!
Hur själva utbildningen är uppbyggd vet jag inte riktigt ännu...är dock lite smått orolig att det inte riktigt är som jag tänkt mej, men det kan jag inte ta ställning till efter första veckan.
Härligt att jag inte känner "o nej nu är dte snart måndag och skola igen" utan istället ser fram emot vad veckan har att erbjuda, perfekt! :)

Som sagt just nu hängre jag bara med så kommer det utvisa sig så småningom om jag valt rätt eller inte.

Nu ska jag snart köra igång med träningen igen också! Har hittat mej en träningskompis och då blir ju allt mycket mer motiverande och roligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0