Dålig uppdatering här...

Vaka vid 10 idag så haft en riktigt skön sovmorgon.
Nu har jag suttit här vid datorn och försökt styra upp lite sommarjobb.
Känns som det är svårt att få allt att klaffa....
Kan nog inte räkna med Manpower längre...efter att dom har sparkat 100 pers.
Känns långsökt att dom ska fixa jobb till mej då....

Har iafall sökt 2 jobb nu så får man se om dom hör av sig!

Läste precis Stina-lee blogg nu och det får man ju ångra!
Så härliga bilder från Thailand så nu har jag fått värsta suget, JAG VILL DIT!!
Måste iafall utomlands nånstans så man får lugna begäret!

Nä nu får jag försöka sätta fart här...måste plugga!

Vad ska ni göra idag?

image643


Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar: Haha, det va lite kul :)

2008-04-10 @ 12:41:06
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0