Morning

Vakna 1 timme före klockan skulle ringa idag. Jiipppi!
Desutom så vakna jag av en mardröm!

En tandläkare som tog livet av en patient och jag stog där och inte kunde göra nått....usch....
Sånna drömmar drömmer jag  hehe

Idag ska vi ha föreläsning hela dagen om Demens.
Tycker sånt är intressant så blir kul!
Hoppas bara det är en bra föreläsare som är lätt att lyssna på...annars går lätt ögonen i kors hehe.

Nu ska jag ge mej av till skolan, bara packa bilen först för i eftermiddag ska jag hem till Uddevalla! =)

Ni får ha a wonderful day!

image642

Kommentarer
Postat av: LINA

åh fy fasen vad läskiga drömmar! jag ska aldrig mer gå till tandläkaren! ;D

2008-04-10 @ 08:02:03
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0