Men GUD!! Tagga ner...

asså säger bara såhär....BlondiBella är bara FÖÖR mycket!
Läste hennes blogg ett tag, fråga mej inte varför, men antagligen för att hon har ett ganska extremt liv.
Men nu känns det som hon fått alldeles för mycket uppmärksamhet!

På söndag ska hon tydligen vara med hos Tilde på nyhetsmorgon.
Hinner hon verkligen med det i sin späckade schema??

Hennes åsikter är inget jag känner tilltalar mej iafall. Läs hennes inne/utelista så får ni er en uppfattning om henne.

Tjejen behöver tagga ner!

Såhär svara hon i metros intervju:

Vad handlar den om?
- Om livet, shopping, moderaterna, skolan. Egentligen handlar den bara om mig - en driftig tjej.

Varför tror du att den är så populär?
- Jag tror att jag skriver om ett liv som många vill ha. Folk fastnar för att det händer mycket och att jag vill få läsarna att hänga med.

Yeee right!! Tjejen har fått storhetsvansinne!

image248


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag tycker hennes blogg är bra. Men varför ska hon vara med på nyhetsmorgon för? Det är säkert jättekul för henne, men är blogg verkligen en sån stor grej?

2008-02-16 @ 14:52:36
URL: http://nicolesandin.blogg.se
Postat av: nicole

Jomen Precis. Jag kommer också att sitta bänkad, vet du vilken tid programmet är? :) Trevlig helg

2008-02-16 @ 15:08:39
URL: http://nicolesandin.blogg.se
Postat av: Mollyoo

Stackars lilla flicka, så ung och redan helt borta med vinden - Blondibella alltså...

2008-02-16 @ 15:20:22
URL: http://vilkenvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0