Designen gjord av MissMimmi.blogg.se

Nu ska ni få kika lite på hur min design utvecklade sig till sitt färdiga resultat!
Designen är gjord av MissMimmi, en jätteduktig tjej som verkligen gjorde ALLT för att jag skulle bli 100% nöjd!
Kolla in hennes andra bloggdesigner-------->>> www.missmimmi.blogg.se

Här är alla hennes förslag =)

----->>>----------->>>----------->>>>

image24 image25


image26 image27

Och slutligen blev det det resultat ni ser i bloggen =) Blev en hel del olika förslag, men det gör att jag bara känner mej ännu nöjdare med det färdiga resultatet! Jätteduktig tjej verkligen!! =)

Vet att du gillar tulpaner Mimmi så som TACK FÖR HJÄLPEN får du här en härlig tulpanbukett av mej=)

image28

Kommentarer
Postat av: Mariii

Fint:)

2008-01-03 @ 20:55:42
URL: http://mariii.webblogg.se
Postat av: Mimmi

Åh tack så mycket! :D:D:D:D
Tog du kort på allt jag gjorde? Haha! :D

Ja visst är dom söta?! Helt underbara :)

Hoppas tandvärken släppt nu! Kram

2008-01-04 @ 00:10:01
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0