Favoritprogram ikväll


Ikväll börjar mitt favoritpogram igen... hoppas det inte är repris nu bara...men det märks.
Iafall "Outsider" på kanal 5 20:00.
För er som inte har sett det så är det dokumentärer om ovanliga och speciella människor--->> OUTSIDERS helt enkelt!

såhär står det om programet idag:

Svensk dokumentärserie från 2007. Del 1 av 10.
 Vi möter människor som i protest mot vårt överkonsumerande samhälle lever på sådant som andra slängt. De har bestämt sig för att ta tillvara på andras skräp och har gjort sökandet efter mat och saker till en livsstil. Trots att det är förbjudet att samla saker från containrar, återvinningscentraler och soprum är de ständigt på jakt efter saker de kan återanvända eller renovera.

ett annat program jag tycker är kul är "Girls of the playboy mansion". Underhållande=)
Läste spå kanal 5 hemsida att det sänd på onsdagar 22:25....undra om detta kan stämma eller om det inte är så updaterat på hemsidan.... får kolla detta....

Vad gillar ni för program?

image60

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!Jo att blogga är nog kul tror jag, absolut. Försöker just nu med headern:).Hoppas det blir bra! Kika gärna in senare när lite är klart:)
Kramar/limely

2008-01-07 @ 19:33:31
Postat av: mariii

mm men idag började ja 6 =/

2008-01-07 @ 20:35:38
Postat av: Mimmi

Jag tycker att de allra första säsongerna av outsiders var bäst! Sedan gick det bara utför och de filmade människor som inte var lika speciella. Det kändes som att de förstorade upp allt hela tiden med. Men det är bara min åsikt :) Kram

2008-01-07 @ 22:13:27
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0