Praktikplats

har kämpat och kämpat för att få tag i en pratikplats nu i ca 2 veckor, men verkar nästan omöjligt ju=/
Tänkte det skulle vara skönt att få vara i Uddevalla den gången men där har jag ringt till 4 olika ställen och ingen har kunnat ta emot mej. Hitta ioförsej 2 ställen som gärna ville ta emot mej nästa period, så det var ju bra iafall=)

Nu har jag iafall ringt till en klinik i Stenungsund, har ju pendlat dit till 3 år så kan lika gärna åka dit i 6 veckor till.
Men såklart så gick det inte där heller för dom hade för trånga lokaler. fick däremot ett tips om en störreklinik!=)
Så har ringt dit, dom verkade jättetrevliga och jag skulle få svar under dagen,
SÅ HÅLL ALLA TUMMAR SOM FINNS DÄR UTE NU!!

Så tänkte jag på en sak....om det är såhär svårt att få tag på en praktikplats,
HUR SVÅRT ÄR DET INTE DÅ ATT FÅ TAG PÅ ETT JOBB??

hm...men där jag har varit har det låtit helt tvärtom så man får hoppas på det!!

Nu måste jag sätta fart  så jag får satt mej och börja plugga Parodontit, Pedodonti och nått mer som jag har förträngt =) not good! hähä


Bjuder på en liten fin bild här som jag vet att vissa av er gillar sååååå mycket hehe

image178

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0