Snål- ICA

Tror jag sett det mest snålaste jag någonsin sett idag. Stack in på Ica vid halv 8 tiden, hade inte käkat sen tolv, så var på jakt efter nått att äta. Hitta en go kräftsallad men vitlöksdressing, MUMS!!=)
Sen kom jag på att jag va tvungen att ha bestik me, så leta runt där efter plastbestiken som man brukar få med varje sallad. Tillslut hittar jag dom uppe på en hylla, så jag tar ett par.
Då ser jag att dom har märkt dom med 2,50kr!! Fyfan va snålt!!! Dom är ju GRATIS ju....men Ica har väll ont om cash, vad vet jag....sånt stör jag mej på!

Så skulle dom väll aldrig gjort på Coop Marie??=P



Kommentarer
Postat av: Coop-- marie

hehe nej!!:P gratis bestick de korv o moset till exempel:)

2008-01-23 @ 21:00:35
URL: http://mariii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0