Snögubben Linda

mmm känner mej som en faktikst. Sitter här på "RUUUUMMET" (mariestadska) och fryser som en galning. Svinkallt! nästa vecka blir det villa istället, 1700-tals hus är för kalla och dragiga på vintern för min smak =P

Idag har jag lärt mej o fissurförsegla! ingen ide att börja förklara va det är....hehe nädå....
Jag och Shoka fissurförsegla varanndra iafall....sen gick tandläkaren iväg till andra gruppen så då fick jag ligga där me sugen i mun tills jag var helt kruttorr i mun...smart...nopp =)
men det var kul och gick fint iafall, duktiga flickor var vi =)
Stackars Shoka som skulle sitta på bussar och tåg hem till Gbg nu ända fram till klockan 00.30...hm...får hoppas det går bra....

Imorrn blir det skolan igen med lite grupparbete. Sen bär det av mot..hm...gissa... NÄL och käkkirurgen igen =/ Lika bra o spola ur skiten en gång till. Så jäkla trött på den "tanden" nu så jag vill spy åt det...menmen inget att göra åt det!

Får se om man kan sova inatt då. Dom verkar ha fest inne i huset. Väldigt klumpiga och skrikiga iafall killarna här brevid hehe. Om dom väcker mej sen DÅÅ JJJ......hmm =)


image156

Här är mitt vandrarhem som är så omtalat =) om ni tittar ritigt noga kan ni se mej vinka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0