Skydda dej mot solen

Hej på er!

Jag har legat ute och stekt mej i 2 dagar nu och har faktikst redan nu fått en riktigt fin mörk brun färg.
Känns fräscht samtidigt som det är hur gött som helst och bara ligga och slappa och läsa 2 hela dagar, det är SEMESTER för mej =)

Iafall det jag tänkte ta upp är att det är ju väldigt viktigt att man skyddar sig mot solens starka strålar.
Sålänge man inte bränner sig så är det egntligen ingen fara.

Nu ska jag avslöja min lilla hemlighet =)

- Bio-Caroten -
Finns att köpa i hälsofackhandeln ca 120kr för 4 månader. andra exempel på liknade tabletter som Solarin är mycket mycket dyrare och enligt mej inte ett dugg bättre än dessa. Har testat!
Hjälper till att bygga upp hudens pigment inifrån och ger därför huden en mörkare nyans samtidigt som den gör huden tåligare mot solens strålar så man inte bränner sig lika lätt. Den bruna färgen bli också hållbarare efter solning.
- PizBuin 15spf Tan intensifer- Ger ett mediumskydd. En lätt kräm som appliceras genom en sprayflaska. Tan intensifer påverkar på hudens pigment och ger en brun färg lite snabbare.

Jag har testat den här kombinationen i 2-3 år nu och jag själv tycker det har gett ett jättebra resultat.
Har nästan aldrig bränt mej under denna perioden, förutom när man slarvat lite, och färgen håller i sig långt in på hösten sen. PERFEKT! Pizbuin har även en underbar doft =)


Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Kanske nåt att prova nu till Grekland, men jag ooorkar aldrig ligga stilla!

2008-07-04 @ 10:47:55
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Jadå! :)

Händer idag?

2008-07-04 @ 11:06:02
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: elin

svar: ah klänningen är jättefin, jag vet bara inte när jag ska använda den :/

2008-07-04 @ 11:52:30
URL: http://elinmb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0