Sommarlov!

Ja och detta just därför att jag varit i Mariestad ett par dagar utan datorn.
Daniel var oxå där och jobbade så denna gången blev det övernattning i husbilen istället.
I går hade jag iafall sista dagen i skolan, med redovisningar hela dagen.
Gick förvånandsvärt bra, hatar att prata inför folk inte min grej, men min lärare gav mig jättemycke beröm *stolt* =)
Efter skolan hade jag och ett par tjejer från klassen tänkt att grilla och spela minigolf, men det blev inget
me det för det blåste ju nästan storm...typiskt...
Blev en glass på stranden istället.
Och som den underbara flickvännen jag är så väntade jag ända tills daniel slutade jobba vid 20.00.
Börjar bli ganska bra på det där med att fördriva tiden med ingenting.
Köpte ett par böcker som jag började läsa. Bloggar om dom senare....

Så nu har jag alltås sommarlov...känns konstigt men BRA!

vilka snyggingar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0