Godis för håret

Har skrivit om dessa produkter förut, MEN det är värt att göra det igen!
Mitt hår har aldrig mått bättre än vad det gör nu, kna jag säga.
Har använt detta proteinshampo i ca 2 månader nu, tillsammans med denna reconstrukter.
Varanann gång använder jag det som balsam och varannan gång använder jag det som en inpackning.
Håret blir underbart mjukt och glansigt och det riktigt suger i sig näring!
Och det bästa av ALLT!
Mitt hår är inte ett dugg slitet. Är 8 veckor sedan jag klippte mej nu och annars har det alltid varit HÖG tid för klippning vid det här laget. MEN inte nu, växer så det knakar *STOLT*=)

Så om ni är rädda om ert hår, och kanske sparar till långt som jag, så kan jag LOVA att det är värt att lägga ut en lite extra slant på ett bra proteinshampo.
Och som jag sagt förut, det är aldrig fel att ha snygga produkter i badrumshyllan =)

image353 
  image354 image355

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0