Kom på mej själv....


...med att jag knappt kom ihåg hur man skriver ett inlägg här längre =S
Nej, nu ska jag allt ta o dra igång bloggen, iafall lite smått, igen!
"Alla skriker Weeeehoooo av lycka! "haha

Ska börja med att uppdatera er med lite bilder som ni missat.

Festen i Lördags var riktigt lyckad!
1.Jag och födelsedagsbarnet (med slips) haha
2.Daniel & Adam är på G
3.Jennie & Adam är på G
4. Mona & hrm (linslusen) Adam
5. Puss på älskling

1. 2.
3. 4.
5.

Somsagt en lyckad kväll.....ända tills jag svimmade och "rulla" ner för en trappa me huvet före på Mortens, kul iefterhand, lite tråkigt just då =) haha

Kommentarer
Postat av: Brandmannen!

Snygga bilder! :)

2008-11-18 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0