Magsjuka vs. Matförgiftad

Jösses vilken natt, den kommer jag sent att glömma.

Börja med att jag funderade på vad jag skulle ha för mat när jag kommit hem från Skövde.
Tänkte "mmm en räksallad hade vart gott".
Sagt och gjort jag köper mej en sallad.
Pappa ringer kort efteråt och säger att det finns färdig mat hemma, men då var det ju försent....

Käkar salladen, åker och tränar. När jag sedan kommer hem känner jag ett smygande illamånde, och plötsligt
ligger jag helt utslagen och kämpar för att inte behöva gå och spy.
Resten av kvällen och natten tillbringar jag på toaletten, kul....
Grejen var den att timingen inte var den bästa då jag skulle vara chaffis åt min syster denna natten.
Klockan ringde, men jag kom inte längre än till hallgolvet där jag blev liggandes...jippi....hon fick helt enkelt stanna i stan.


dessa bilder tog jag innan, lyckligt ovetande om hur kvällen/natten skulle sluta...
näää usch nu blir jag illamående när jag ser dom....


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Din stackare... Var det verkligen våra räkor?

2008-11-20 @ 23:28:34
URL: http://klackklack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0