Shoppat första julklapparna

OOO HJÄLP hon är galen! tänker ni...
och ja.... lite galen kanske =) men dom var så perfekta så dom gick inte att motstå hehe.
Ingen kan komma och säga att jag inte är ute i god tid iafall =)

Imorrn blir det en dag fullt av goda gärningar.
Känns bra att få vara lite nyttig ibland!

Ska städa hela lägenheten grundligt och därefter laga en god middag med efterätt till pojkvännen som han får när han kommer hem från jobbet. Han blir glad och jag känner mej nyttig, perfekt =) hehe





Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Ja, du är galen,.. haha, jag börjar få panik och inte mindre panik efter att jag har läst att du redan har köpt julklappar!! gosh, hur ska jag hinna... vad ska man köpa till alla. Vi vet inte ens vart vi ska fira jul iår....



vad önskar du dig??

2008-11-11 @ 17:52:49
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0