Glad Påsk!

Vilken UNDERBAR dag!
Jag bara njuuuuter =)

Har varit ute i trädgården hela dagen och beskärt träd bla.
Riktigt goa varma vindar ute idag. Ikväll blir det party som vi inleder med grillning och
brännboll vid stranden. Kan det bli bättre? Tror inte de nä =)
Sen blir det väll hem till någon och därefter utgång.
Har planerat att INTE inleda kvällen med mina nya klackskor, utan ska vara en smart
flicka och byta tikll dom sedan....man vet ju hur det gick sist då man knappt kunde gå
på två dagar....gör jag inte om igen hehe.

Ska bli extra skönt sedan när natten är till enda, att bara ha några fjuttiga meter hem till lägenheten, lite ovant =)

Ska ta me mej kamera sladden hem tillö lägenheten nu idag så kommer nog lite gottiga bilder
på lägenheten in imorrn.

Hoppas ni får en riktigt bra påsk!

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kommer bilderna snart:)

2009-04-12 @ 16:17:42
URL: http://klackklack.blogg.se/
Postat av: elin kindslätt

ja visst e de skönt att bo så nära! =) jaa och jag längtar efter att få se eran lägenhet!!

2009-04-14 @ 01:11:46
URL: http://elinkindslatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0