Depp-dag i regnet

Känner mig lite deppig idag...svårt o förklara varför....kanske det är vädret som
spelar in....

Såg nått som gjorde mej ännu mer deppig oxå.
Intagningslistorna från högskolorna runt om i landet, inte positivt för mej.
Min utbildning som annars en längre tid legat på intagning från högskoleprovet 0.2, riktigt lågt alltså,
låg nu i höst på 0.9.
Jag fick 0.7 så det är nog ganska kört då =(
Hade ändå innerst inne en liten gnutta hopp, men nu kan jag nog lägga ner det.
Under veckan kommer iafall det slutgiltliga beskedet så det är ju skönt det så man kan lägga det åt sidan.

Har även hittat en annan utbildning jag kan tänka mej i Göteborg...bara det att intagningen
ligger på 1.6 på högskoleprovet......haha bara kämpa känns det som =)

Nä nu får det va nog här, ska ut och köpa plastpåsar så jag kan frysa in köttfärsen vi köpte igår och låna en bok på
bibblan. Ser blir det till och steka köttbullar. Det är sånt man får göra på en deppdag.....

Blir spännade när älskling kommer hem sen så man får höra om hans första dag på nya jobbet,
hoppas det har gått bra =)

Over and Out!


Såhär känns det idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0