Nyklippt & blodgivning

Ska börja med gårdagen tänkte jag.
Igår var första skoldagen och introduktion i Företagsekonomi.
Lite svårt o få ut nå av introduktionen om hur kursen kommer bli,
så det återstår nog att se hur boken verkar.
Just de boken! Det var ju det som var problemet för den är tydligen SLUT
överallt. Finns inte på internet och inte i affären, smart när kursen nu börjar.
Menmen, det otroliga hände och nu har jag fått köpa den va en kompis till bra pris =)
Ibland har man tur!

Var också och klippte mig igår hos en ny frisör.
Haha ja ni hörde rätt en NY frisör. Jag som är livrädd för sånt! =)
en det blev jättebra och kul med lite variation.

Idag ska jag iväg och göra en god gärning igen genom att lämna blod.
Får hoppas det går bättre än sist bara när jag höll på att svimma efteråt.
Då hade jag sovit dåligt natten innan så det var antagligen det som var problemet....
men det dumma är att jag sov dåligt inatt me...ajaj...de går nå fint de där =)

Sen bär det av hem till pappa så blir det nog till att måla, ja om det nu inte regnar.

det var mina dagar!
Ni får ha det så fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0