Gott nytt år!

Ja, idag var det då nyårsafton.
Jag har bestämt att år 2010 skall bli MITT år då jag ska lyckas med ALLT!
Så är det bara :)
Med en poisitiv inställning så tror jag att man lyckas med allt!

Nyårsoutfiten ser ut såhär tillsammans med lite lockar i håret.


Kvällen skall vi spendera hos ett par vänner. Blir lite gott o äta och därefter står jag för desserten som är en philadelphiaglass. Vi inleder kväll med de årliga fyrverkerierna i centrum här i Uddevalla. Traditioner håller jag hårt på :)
Nu måste jag börja pyssla med mitt hår. Sen blir det fest!
Hoppas ni får en trevlig kväll allihop!
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: kristina

Sv; Tack så mycket! Din var med jätte fin! Hoppas du fått en bra början på det nya året?

2010-01-03 @ 11:56:24
URL: http://kriistiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0