Min önskelista 2009

När man var liten och julen började närma sig sprang man runt som en tok och letade bland
reklamen för att hitta tidningar att kryssa för leksaker som man önskade sig i julklapp.
Nu är det ju inte riktigt så längre, men tänkte ändå att jag kunde visa min lilla önskelista
för er här. Man vet ju aldrig vem som tittar :)
1.2.
3. 4.
5. 6.
7. 8.

1. Klocka från Jet Set Vit (Ur&Penn)
2. Presentkort i alla dess former (Gina tricot, frisör mm.)
3. Kudde Air-max (Halens.se)
4. Del 2 i Twilight-böckerna
5. Staffordshire bullterrier ;)
6. Värmeskydd Wella straightaway
7.Friskis & Sevttis terminskort gympa
8. Remington hårfön med Spin-curl munstycke. (el-giganten)
9. PANINIGRILL (finns på mediamarkt)

Kommentarer
Postat av: Sanna

nej linda jag kollar inte :P

2009-12-16 @ 16:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0