Jag ligger efter...

Ojoj, vad efter jag ligger i uppdateringarna nu ser jag.
Det där lilla problemet med lägenheten är nu fixat, allt är klart och vi flyttar in 4/4, LÄNGTAR! =)
I hegen var vi och betsällde en säng och en soffa. Även mitt fina köksbord som jag trånat efter i 5 år.
Har ju bild på det i ett tidigare inlägg längre ner.
Har även kollat ut en garderob, ett bord och ett skrivbord på Ikea, så nu går man bara o väntar o väntar.
Men det blir väll extra bra när dagen väl kommer antar jag hehe.

Igår var jag och Daniel och fyndade en golvlampa som jag trånat efter länge.
Ja, inte just denna men en liknade modell.
O vet ni va det bästa var? Den var superbillig, bara 345 kr =)
Andra jag kollat på har nämligen legat på 1250kr....
VILKET FYND!

Jaha nu när jag skulle lägga in bilden fungerade det inte...blir tokig...alltid nått som ska krångla med den j'**la mobilen....grrr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0