Måste klaga på Tele2

Jag trodde faktikst aldrig att detta skulle hända men nu måste jag klaga på Tele2 för första gången.
Detta hände:

1. Jag tappar bort min mobil (antagligen ute i snön) Klant!
2. Jag ringer Tele2 och spärrar kortet. Hon säger att jag kan åka till El Giganten och hämta nytt sen ringa dom igen.
3. Hämtar kortet efter att ha stått i kö i 30 min. Han säger då till mej att det bara är att sätta i kortetet så ska det fungera.
4. Väntar tills kvällen innan jag sätter i mitt kort. Fungerar ej. Ska ringa Tele 2, stängt.
5. Går hela dagen med mitt icke fungerande kort. Ringer tele2. Sitter i väntkö i ca 10 minuter.
    Kommer fram till en kille som frågar 1000 säkerhetsfrågor för att jag verkligen är jag.
    När alla frågorna är klara säger han åt mej att vänta lite. Vad händer då?? JO, han kopplar bort mej.
    Linda får snällt ställa sig i kö igen i 10 min och får börja om alla 1000 frågorna med en ny tjej.
    Allt blir äntligen klart och hon säger till mej att det kommer ta högst 2 timmar innan det fungerar igen. TACK HEJ!
6.2 timmar senare, funkar ej! Får ringaigen....
7. Efter att blivit felkopplad en gång kommer jag äntligen fram till en kille. Säger att simkortet inte fungerar och      hakollar upp det. Vet ni vad han säger?! Oj, kortet är tyvär sönder, måste vara fabriksfel.
    JAG BLIR GALEN! Måste nu ta mej till Elgiganten IGEN och ställa mej i en seg kö imorron för att få ett nytt kort och sedan börja om från början igen med alla dessa telefonköer! helt sjukt!

Så ingen mobil imorgon även fast jag har slitit som ett djur för att få ordning på detta.
O nånstans ute i snön ligger min gamla vita mobil o fryser....
Snippsnapp snut så var sagan slut =)

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: elin kindslätt

Neee! fy va dåligt, skulle bli helt crazy!! men linda du kanske borde överväga att byta operatör, ja menar telenor har ju öppet dyngnet runt, fått pris i bästa kundtjänst och där får man kompensation för sånt där! =) sanna borde också byta! =P (men hoppas verkligen att de löser sej!)



Grattis till lägenheten!! (snart e vi nästan grannar!)

2009-02-09 @ 22:30:30
URL: http://elinkindslatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0