Mobilen borta!

Har lyckats slarva bort min mobil =(
Letat överallt och det skumma är att den är avstängd.
Min slutsats har därför blivit att:
 
1. Jag har tappat min vita mobil ute i snön = sönder
2. Jag har tappat den ute och någon har hittat den och tagit den.
3. Den ligger någonstans inomhus i tryggt förvar, men kan inte hitta den.
    Det förklarar dock inte varför den är avstängd....

Känns riktigt tråkigt detta.
Har inga pengar just nu som jag känner att jag vill lägga på en ny....
Lite sjukt vad man blivit beroende av mobilen känner jag.
Jag använder den både som klocka och väckar klocka, samt att man känner sig lite smått handikappad när man inte kan ringa folk eller bli nådd.
Kanske detta lilla uppehåll gör mej gott =) näääääää......

Föresten om jag ska byta ämne.
Jag upplever nu något som jag aldrig känt förut.
Jag har träningsvärk i rumpan haha
Nån som upplevt det?
faktiskt jobbigt haha 
men känns gött att jag gjorde 2 stenhårda träningspass i veckan iafall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0