Veckan som gått + frisören

Hej på er!
Efter en vecka med mycket träning och skolarbete, samt dålig uppdatering, så är jag tillbaka här igen =)
Igår var jag hos min frisör (som jag aldrig kommer byta bort) och fixade håret.
Bort med den hemska utväxten, slitna toppar och i med lite fräscha slingor.
Blev även en liten snelugg för att få lite variation.
Supernöjd! Tess är så duktig sååå! =)

Idag har jag varit o pluggat matte och nu ska jag sätta mej med psykologin eftersom vi har sluttenta nästa vecka.
Härligt väderute med så kan nog tänkas att det blir en liten promenad med.
Annars ingen träning mer denna veckan, blev lite smått orolig för mina ben igår då jag fick rejält ont så fort jag ansträngde dom lite. Hoppas på¨att det bara är träningsvärk....har ju ingen lust att sluta med träningen nu när jag äntligen börjar se resultat.
Gå nu ut i det fina vädret med er och NJUT! det ska jag... =)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0