Inget blir som planerat....

Nu ringde dom från skolan och sa att jag kommit in på Matte B.
Då borde jag ju vara glad?

Nä fyfan asså....nu får jag ju bara panik för att jag hamnat så långt efter!
Det var ju det jag absolut inte ville när jag redan tycker att det är svårt som det är.
Som sagt inget blir som planerat, men jag får ge det en chans så kanske kanske jag har en chans
att klara av det i vår....
men just nu känner jag mej mest stressad....

Kollade på lägenhet igår också.
Inget jag vill prata om så mycke egentligen förens man ev. får skriva på kontraktet.
Känns som jag kommer bli så besviken annars om den inte blir vår....så bara förtränga nu så länge.....
Det enda jag tänker säga om den är....DEN VAR UNDERBAR!

Ikväll blir det lugnt med nån film och kanske räkor eller nått annat gott.
Ska försöka slappna av...känner mej så stressad.......
En massage hade inte suttit fel nu känner jag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0