Sådär....

Helt otroligt, jag är förkyld igen!
Det går 2 veckor sen återkommer förkylningen, har hållt på så sen mitten av november nu...
Sååå trött på det....

Me nu till nått annat!
Idag har jag suttit och övat på Högskoleprovet.
Gjorde ett delprov som handlade om statistik och protokoll.
Provtiden var 50 min, mitt tog 1, 5 timmar och fick 10 rätt av 20, jiiippi.
Men har ju chans o träna några gånger till som tur är.
Inte mycke som flyter på nu för tiden känns det som.....

Har också suttit och skrivit ett "fjäskbrev" till rektorn som handlade om att han ska låta mej
läsa Matte B i grannkommunen.
Dom måste då betala den åt mej, känns ju inte direkt som det kommer gå igenom i dessa tider,
MEN man måste ju våga göra en chansning. Ni får hålla tummarna för mej!

Nu ska jag köra igång me Psykologi uppgiften och därefter det ska jag bara lägga mej under en filt och kurera mej
så jag blir frisk! skulle ju träna imorrn.....går ju inte om jag är förkyld =(

Give me som luck please!!



Kommentarer
Postat av: Nina

Vad trist! Hoppas att du snart mår bättre. Kram.

2009-01-27 @ 18:15:16
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0