Dagens inköp

Idag har jag och killen haft en liten göteborgsdag.
Vi åkte först på en liten rundtur i göteborgs "getto" kortedala.
Jeeeses vad det ser ut på vissa ställen kan jag säga. Allt är trashat och man vågar knappt gå utanför dörren.
Tur man slipper bo där, men det var intressant iafall o se =)

Sen blev det pizza-mys på en restaurang i gamlestan och därefter IKEA.
Där inhandlade vi ett par vaniljljus, "te-hållare" och en stor växt jag spanat in ett tag.
Nu börjar det äntligen ta sig här hemma när man fått lite "djungelkänsla",ett måste hehe.

Därefter blev det en sväng in på MediaMarkt och inhandling av en ny Guitarhero-gitarr.
Gick tydligen inte att köpa guitarren löst så var tvungen köpa ett helt nytt spel med.
Som tur var var det inte just det spelet vi redan har utan ett spel med massa nya låtar, jippi,
så nu sitter vi här o kämpar för fullt för att komma fram till favvolåten just nu -
 Michel Jackson- Beat It
  GRYMT!=)


Endast 299kr, det kallar jag superklipp =)


Spela spela spela =)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh, det är så kul:) även om jag är kass på det, hehe!

2009-07-13 @ 21:59:31
URL: http://klackklack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0