Fixat "FREEZYREN"

Fick panik på mitt hår så jag köpte mej en hårfärg för att färga det hemma.
Jag går alltid till min frisör annars, men nu bestämde jag mej för att alltså göra det själv.
Eller själv och själv.....min kära syster hjälpte mej förståss =)

Såhär hemskt såg det ut först ---->>


Använde mej av denna hårfärg - "Pärlblond"
Lät väll fint....ska också bekänna att det tog ungefär en halvtimme
i affären för mej att välja ut en förpackning haha.


Och såhär blev resultatet- SUPERNÖJD! =)
Jämt och fint resultat...och något av det bästa... det var typ gratis- 40kr =)


Tack syster, du är GRYM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev ju finfint:) har Sanna sagt något om "spåkväll"?

2009-07-06 @ 13:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0