Nu närmare det sig....

Som jag kanske har nämt så har jag sökt till högskolan i höst.
TYydligen är det nu extremt många som har sökt runt om i landet,
pga krisen så det är ju ganska typiskt, men inget o göra åt det.
Har varit en lång väntan iafall....påbörjade ju det här ptojektet i början av året,
då jag först var tvungen att läsa in ett par betyg för att få behörighet till utbildningen.
Som sagt, en lång vänta.
MÈN idag när jag som vanligt loggade in på Studera.nu så stod det "urval förbereds/körs"
ÄNTLIGEN!
Snart får jag mitt besked...antingen positivt eller negativt, men de e jobbigt o inte veta vad man ska göra i höst.

Behöver jag tillägga att jag kommer logga in på datorn typ varje timme idag =)
Man e ju nästan lite nervös haha.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, gör det:) det får bli snart!

2009-07-08 @ 14:45:15
URL: http://klackklack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0