Vaknat upp ur blogg-dvalan

hej mina vänner!
Jag slumrade ett tag från bloggen, men nu är jag sugen på o börja uppdatera som vanligt igen så
det är väll bara att köra på =)

Jag och killen har precis kommit hem från en låååång promenad/upptäcksfärd på dryga 2 timmar.
Ska lägga till att det pissregnade mesta dels av tiden, men de var skönt att röra på sig.
Gick en liknade promenad igår så nu känns det gött i benen kan jag säga.
Fick änna lite träningssug tillbaka, som jag tappat nu i drygt 2 månader.
Sen tänkte vi dra ut en sväng till hamnen och testa fiskelyckan med våra metspön. Är det något jag har saknat så är det att fiska, de är ju skitkul =)

Men som sagt nu är jag tillbaka, BACK ON TRACK som man brukar säga =)



Egenodlad prästkrage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0