En dag då man haft fullt upp

Börja dagem med en halv psykologilektion och därefter hem för att se filmen Jalla,jalla! som vi ska skriva
ett arbete om i just psykologi. Skönt att få det gjort!
Ett tips är att se den filmen igen om det var längesen för den är ju grymt rolig! =D
Sen bar det iväg in till stan igen för att ta sig till arbetsförmedlingen och en infoträff för västtrafik.
Blev faktikst riktigt sugen på jobbet, men mycke folk som var där för att söka.
Men på fredag ska jag gå dit med världens största självförtroende för då ska dom ha en liten mini-intervju med var och en.
Efter arbetsförmedlingen bar det iväg till Sibylla för o köpa lite käk.
Eller snarare MYCKE käk för damen i luckan lassa på den största hamburgaren jag sett.
Jag såg nog hungrig ut haha.

Sen blev det skolan och Naturkunskap B där jag fick gjort inlämningsuppgiften på lektionen så det var ju bra o bli av me den.
Träning blev det därpå....det sket sig dock ganska rejält eftersom jag GLÖMDE käka nått innan så efter halva passet
hade jag ingen energi kvar. Inte smart....

Det var min dag! =)

Imorrn blir det matteprov för hela slanten! Tänk på mej och håll tummarna klockan 16.00 TACK!

Fråga mej INTE varför jag valde denna bilden....men SÖT ju =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0