Snart prov-time

Sitter i skolan nu...riktigt seg i huvudet kan jag säga.
Inte bra när jag ska ha Matte B prov om 40 minuter.
Men min älskling har köpt en energidryck till mej som jag tänkte ta sen *snällt* =)

Jag hoppsa verkligen provet går bra, kämpat länge med det nu...alltså pluggandet inför det.
Men kändes bra imorrse när jag satt med det iafall....synd bara man ska behöva vänta ända tills 16.00
innan man får det gjort....menmen.....

När jag kommer hem sen ska jag bädda ner mej under en filt o bara slappa. LÄNGTAR!
Blir ingen träning idag....tar igen det imorgon istället.....
Måste få tag i bättre skor också....rädd att mina ben ska ta skada då jag redan får ont varje gång jag kör ett pass....
sånt är viktigt! Vill ju inte direkt sluta träna....

Nä nu får jag ta tag i matten här de sista minutrarna innan jag ska in i salen!
Hej på er så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0