Träning träning och lite plugg

Nej idag har det faktikst vart mest pluggande måste jag erkänna.
Suttit i princip hela dagen och pluggat psykologi.
Tenta klockan 4 idag på ett hyffsat stort prov, 5 kapitel, så jag kände pressen kan jag säga!
Eftersom jag satsar på högt betyg så blev jag faktiskt riktigt nervös där framåt 3-4 tiden.
Tur jag hittade Blerand så man fick prata av sig lite och koncentera sig på annat, så pressen  släppte lite =)

När jag sedan slog upp provet och första frågan var ett stort frågetecken känmdes de heller inte så kul.
Men jag kom igen och resten gick faktikst riktigt bra. Räknade ut att jag till 99% klara VG gränsen,kanske MVG me så det får duga.
Får göra en riktig grym hemtenta så kanske jag fixar MVG ändå,så så ligger det till.
Skönt att de är gjort! =)

Nu kom jag precis hem från en powerwalk på 1 timma.
Känns gött i benen nu kan jag säga!
Idag fick jag även min första komentar om att jag såg vältränad ut (från en oberoende person) hihi kulkul =)
Har ju gått upp 2 kilo på 1 månad í muskler så borde ju va nån skillnad =)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Blerand var nervös han med:)

men vad du är duktig och tränar en massa! Skulle också behöva träna lite så jag kommer i form. Snart beach 09.

2009-03-04 @ 23:38:14
URL: http://klackklack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0