Träning

Denna veckas träning hitills:

  • Måndag - ett 60 min body step pass på Sportlife. Kul och mycke hjärngympa!
  • Tisdag - Medel Spin och därefter medel gympa
  • Onsdag- Blir nog en powerwalk kan jag tänka,skippar gym pga. tenta
  • Torsdag- ett medelpass planerat
Det roliga med denna veckas träning är att jag nu fått ett riktigt bra resultat. Konditionen har
förbättrats avsevärt, orkar mycke mycke mer innan jag blir trött + att styrkan jag kör på passen går helt plötsligt väldigt lätt att genomföra. Man börjar även SE resultat nu på mage och lår framförallt.
SÅ ROLIGT! Nu blir det ju ännu roligare att träna =)


Kommer sluta som denna killen haha...eller kanske inte =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Vet du någon som gått Ewas utbildning? eftersom du inte tror den är så bra? verkar ju bara när man läser kommentarer från de som gått, men man vet ju inte..

Det är så trist att de andra ska vara så dyra...=(

/ Maria

2009-03-04 @ 15:41:52
URL: http://smastadflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0