Vad är DU beroende av?

Jag har nu kommit till den punkt i mitt liv då jag har insett att jag blivit beroende av 3 saker.

1. Jag är för tillfället beroende av att kolla Blocket.se varje dag för att se om det kommit in
 några nya kattungeannonser.
2. Jag kan inte sätta mej och se en film utan att behöva ha nått tilltugg med mej, annars somnar jag.
3. Jag har insett att jag nog blivit lite beroende av träning.
Känner abstinensen komma då jag hållt upp 1 dag.

Ja som ni ser kunde ju det varit värre saker, men ändå jobbigt o inse att man har flera beroenden.
Helst vill jag inte vara slav under någonting!

Uppgift till dej!
Fundera noga och ransaka dej själv över vad DU är beroende av?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0