Bääähhh o vårpromenad =)

Jag och killen har blivit riktigt hurtiga och har tagit som vana att gå det så kallade "Egon-spåret" varje dag.
Riktigt härligt att komma ut en sväng i skogen och framframför allt nu när dom också släppt uta alla söta får o lamungar.
Jag tog med kameran en dag och tur var väll det för vi fick se mer är bara BÄÄHHH. =) kolla


Mysigt med vitsippor


Här lyckades jag fota ett par BÄÄHHH. Så söta så man bara vill äta upp dom!

 
Sen gick vi in i djungeln....hätiga rötter va? =)

O vi mötte denna lilla krabaten. Jag busade lite me han hehe.




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack så mycket:) jag tycker verkligen det blev en toppenkväll=)

2009-05-04 @ 15:45:29
URL: http://klackklack.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

SVar: Nej, just ni så jobbar jag i kassan på Freesun. En frisör/solarie/tandblekning/makeup/nagel o.s.v. salong : ) Kanske ställer jag mig och klipper längre fram, det får vi se : )

2009-05-04 @ 19:17:16
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0