Serbiens bidrag till Eurovision

När jag satt och kollade del semifinal 2 i torsdags så hejade jag på fyra länder. Iceland, Finland, Azerbadjan och Serbien.
Ni kanske inte minns Serbien men ja tycker det bidraget var roligt. Ännu roligare när man kom på att killen är
lik Adam Alsing haha, klockrent!

Kolla in det här, den sätter sig faktikst på hjärnan.
Föresten så är det han riktiga hår me, cool kille.....ungefär som "diskokulan" för 2 år sen, nån som minns? =)


Förövrigt så gick alla mina favvoriter till final förutom just denna.
Synd haha.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Haha klockrent jag hitta "DISKOKULAN"!!
Min o Daniels favvorit =D





Lallalallallaaaaaaaaaaaaaaaa =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0