Surfar som en galning

ÄNTLIGEN!
Nu har vi fått internet till lägnheten...tog bara 1,5 månad innan det gick o koppla upp sig.
Helt otroligt, men nu så blir det mer bloggande kan jag lova =)
Jag och daniel surfar som galningar här nu.....har haft lite internet abstinens faktikst måste jag erkänna.
Nu har vi fått Spotify  me så kan äntligen lyssna på musik igen.
Synd bara att de allra nyaste låtarna inte fanns, så lite besviken på de faktikst.
Man får väll börja ladda igen så småningom antar jag....min privata datahacker fixar det hehe.
Skämt o sido.....nu ska jag gå ut och göra mej en smothie och lägga mej i soffan framför "sjukhuset", en av
mina favoriter =)
Just de, på fredag får vi tv-boxen inkopplad me med massa kanaler....nu börjar det ta sig här
kan man säga! Bara fondväggen som ska upp sen e allt klart =)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men kan ni inte bjuda in mig på Spotify då?

2009-05-06 @ 01:15:31
URL: http://klackklack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0