Magen skriker!

Har suttit och kollat på lite statistik över intagningspoäng till utbildningar på högskolan.
Nu har jag ont i magen!
Ja, magen skriker också för att jag är hungrig, men även för att jag tappar allt mer tro
på att jag ska komma in på den utbildning jag vill till våren.
Det tråkiga med det är inte bara att jag inte får sätta igång med det jag vill, utan
också att jag inte har en aning om vad jag ska ta mej för till våren (finns ju inte så många jobb)
och även att man isåfall får börja om från början och gå ännu en sommar
o bara vänta på dessa besked. JOBBIGT!
Ja ni vet vad jag menar ni som sökt förut.
Hade man bara kunnat få tag i nått jobb så länge så rullar ju tiden på,
men jag blir GALEN av att bara gå o drälla!

Jaja, de där var lite frustrerat snack som jag var tvungen o få ur mej.
Nu ska jag gå bort till stan o göra nått åt min skrikande mage.

Har sedan prov kl.17:00 så wish me luck!!=)


Ska nog trösta mejsjälv med en sånhär =)
----->>>


Funkar alltid =)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0