MSN-konversation

Jag hade lite överskottsenergi förut efter att ha skippat träningspasset.
Vad är inte bättre då än att dra lite ordvitsar =)


Såhär lät det ---->>


Sanna: bailando!
Jag: amigos adios adios besiis emajos jos (min spanska är perfekt;)
Sanna: håll dej till svenskan du
Jag: nejnej inte min stil =)
Sanna: (lägger in symbol) BIL
Jag: rulla bilen i mittfilen HAHA HA
Sanna: SNIGEL
Jag: S-S-S-S-S niiiiiigelfart
Sanna: FÅR
Jag: B-B-B-B-bääääähääändigt   *skarattar så jag ramlare av stolen*
Sanna: REGNBÅGE
Jag: åka båge =)
Sanna: HAHAHA den var ganska kul =)
Jag: Jag är för rolig jag *göteborska*


Kommentarer
Postat av: Ness

Jo jag köpte ett par strumpbyxor :D

2009-11-11 @ 21:08:00
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Anonym

va roligt du verkar ha de om kvällarna

2009-11-11 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0