Statistiken skjuter i höjden...

.....när man gör ett inlägg om Robert Patinsson... KONSTIGT! Haha
Nä inte alls jag förstår er...inte bara jag som har fått Twilight o New Moon feber =)
Imorrn däremot ska jag visa er min helt otroligt fantastiska upptäckt angående detta ämne!
En ledtråd...."en viss kille sjunger som en GUD"
Men det blir imorgon det! =)

Nu ska jag gå med min onda arm till sängen o bädda ner mej.
Jag jag tog äntligen svininfluensavaccinationen idag. Har inte känt av några syntom
förut idag, men nu börjar faktikst armen göra en del ont.
Ska inte klaga, för detta är ju MYCKE bättre än o bli sjuk i influnsa.
Bäst o gå o lägga sig istället så känner man ju inte av armen =)

Har ni tagit sprutan ännu? Kände ni några symtom isåfall?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0