Babyboom tar aldrig slut

Jösses vad alla skaffar barn!
Fick idag reda på ännu en person från min gamla högstadieklass
som har fått en liten bebis. Han är ioförsej 4 månader nu så jag antar jag är lite efter =)
Alla verkar ha så brottom nu för tiden känns det som.
Nu är det uppe i 4 st som har barn från klassen och alla är runt året gamla.
Börjar ju nästan undra om det smittar av sig detta barnafödande?

Menmen, man väljer ju givetvis själv hur man vill göra, men för min del känner jag allt
att jag ska lugna mej lite till och gärna skaffa mej ett bra utbildning och jobb o så innan.
Men man ska väll inte säga för mycket heller för det brukar ju inte bli som man planerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0