Efter en hård dag kommer en go kväll

Idag har jag pluggat matte hela dagen.
Varför?
Jo för att jag hade ett inbokat prov klockan 17.00 idag.
Bra på ett sätt då jag hade hela dagen på mej att förbereda mej,
dåligt på ett annat sätt då hela dagen gått åt till intensivläsning.
Hjärnan har gått på högvarv kan man säga.
Provet är iafall gjort nu, så det känns underbart att det är över.
Hur det gick kan man aldrig veta med matte, men kändes nogorlunda bra iafall.
Sätter nog lite för höga krav påmejsjälv också är jag rädd, menmen.

Att man ska behöva stå ut med sånthär bara för man ska kunna komma in på utbildningen man vill,trist.
Men säkert ändå nyttigt.
Jag vet ju vad jag har att kämpa för iafall =)

Nu ska jag "fira" ledigheten ikväll med ett par goa färska majskolvar med massa smör o salt, REKOMENDERAS!
med gårdagens avsnitt av Svenska Hollywoodfruar.
Har längtat hela dagen haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0